WALL-E

I love you like Snape loves Lily.
Yellow (Live) - Coldplay

#泡菜电台#


Look at the stars; 仰望天上的星星
look how they shine for you 看群星为你绽放光芒
And everything you do 那些关于你的故事
Yeah, they were all yellow 是的,都已经只是过往了、


I came along; 寻你而来
I wrote a song for you 我写了一首歌
And all the things you do 纪念那些关于你的记忆
And it was called yellow 歌名叫做《yellow》


So then I took my turn 平静着我的思绪
Oh what a thing to have done 那是多么困难
And it was all yellow 虽然那只是曾经


Your skin, oh yeah your skin and bones 你的肌肤 还有你的模样
Turn into something beautiful 在另一个世界正在绽放
D'you know? 你可曾知道?
You know I love you so 我是如此的爱着你
You know I love you so 你知道的 我那么的爱你


I swam across; I jumped across for you 我跋山涉水为你而来
Oh what a thing to do 但那是多么的愚蠢
'Cos you were all yellow 但你已不在


I drew a line; I drew a line for you 我为你写了首诗
Oh what a thing to do 那些陈旧的故事
And it was all yellow 到现在也已经很遥远


And your skin, oh yeah your skin and bones 你的肌肤 你的模样
Turn into something beautiful 已在另一个世界绽放
D'you know? 你可曾知道
For you I bleed myself dry 为你我心已死
For you I bleed myself dry 为你我心已死


It's true 不需誓言 那是如此的确定
Look how they shine for you 看天堂的星星为你而亮
Look how they shine for you 看天堂的星星为你而亮
Look how they shine for? 看天堂的星星为何而亮
Look how they shine for you 看天堂的星星为你而亮
Look how they shine for you 看天堂的星星为你而亮
Look how they shine 看天堂的星星亮着


Look at the stars 仰望天空
Look how they shine for you And all the things that you do 看天堂的星星为你和那些关于你的记忆而亮


评论

热度(1)