WALL-E

I love you like Snape loves Lily.
A Thousand Years (feat. Steve Kazee) [Part 2] - Christina Perri

#泡菜电台#


The day we met

初次邂逅的那天

Frozen I held my breath
时间彷佛停止了

Right from the start

从一开始我就知道
I knew it I found a home for my

我从此找到了归宿


Heart beats fast

心跳开始加速

Colors and promises

色彩飞旋、承诺在心中回荡

How to be brave

我该怎样鼓起勇气面对一切

How can I love when I'm afraid to fall

我该如何去爱你,此刻的我是那么害怕因此沉沦

But watching you stand alone

但当我看到你独自伫立

All of my doubt suddenly goes away somehow

我所有的不确定瞬间消失

One step closer

一步步靠近


I have died everyday waiting for you

过去的每天我都在迫切的等待着你的到来

Darling don't be afraid I have loved you

亲爱的不要害怕,我一直爱着你

For A Thousand Years

爱了一千年

I'll love you for A Thousand more

在未来我将继续爱你,比一千年更久远


Time stands still

时光在此停驻

Beauty in all she is

她是那样动人,仿佛所有的美丽聚集在她身上

I will be brave

我会变得更加勇敢

I will not let anything take away

我将紧紧抓住此刻的一切

What's standing in front of me

我拥有的一切就站在我面前

Every breath

我的每次呼吸

Every hour has come to this

我的每刻都是为了此时

One step closer

一步步靠近,近如咫尺


I have died everyday waiting for you

过去的每天我都在迫切的等待着你的到来

Darling don't be afraid I have loved you

亲爱的不要害怕,我一直爱着你

For A Thousand Years

爱了一千年

I'll love you for A Thousand more

在未来我将继续爱你,比一千年更久远


And all along I believed I would find you

我一直以来都坚信我会在人群中找到你

Time has brought your heart to me

时光把你的心交给了我

I have loved you for A Thousand Years

我一直爱着你,像一千年那么久

I'll love you for A Thousand more

我将继续爱你,比一千年更久远


One step closer

一步步靠近,近如咫尺

One step closer

一步步靠近,近如咫尺


I have died everyday waiting for you

过去的每天我都在迫切的等待着你的到来

Darling don't be afraid I have loved you

亲爱的不要害怕,我一直爱着你

For A Thousand Years

爱了你千年

I'll love you for A Thousand more

在未来我将继续爱你,比一千年更久远

And all along I believed I would find you

我一直以来都坚信我会在人群中找到你

Time has brought heart to me

时光把你的心交给了我

I have loved you for A Thousand Years

我爱过你,像一千年那么久

I'll love you for A Thousand more

我将继续爱你,比一千年更久远


评论

热度(3)